Breng bod uit

4 kamers (3 slaapkamers)
Bouwjaar
SCROLL
Aan de westkant van het centrum, in een rustige eenrichtingsstraat, staat deze fors uitgebouwde woning. De woning heeft een lichte woonkamer, grote woonkeuken, drie slaapkamers en een diepe tuin met achterom.
Andere pluspunten van deze woning zijn de kunststof kozijnen met draai-/kiepramen, het overdekte terras en de dubbele berging in de tuin.
Met een dakopbouw is er extra ruimte te creƫren op de tweede verdieping, die met een vaste trap te bereiken is. Laat je verrassen door de ruimte en mogelijkheden die deze woning biedt!

Indeling:

Begane grond:
Via de donkergrijze voordeur loop je de hal in die, net als de rest van de begane grond, heel ruim is.
Aan de rechterzijde zijn de meterkast, trapopgang, een bergkast en de toiletruimte met fonteintje. Vroeger was er een deur van de hal naar de woonkamer, maar die is verwijderd waardoor de woonkamer een betere indeling heeft.
Nu gaan we vanuit de hal naar de voormalige keuken, die nu als berging en garderobe in gebruik is. De grote kastenwand met schuifdeuren biedt volop ruimte om spullen uit het zicht op te bergen, waardoor de aansluitende woonkamer heel ruimtelijk oogt.

De woonkamer heeft een lengte van maar liefst 6.60 meter, met grote ramen aan de voorzijde en een brede doorgang naar de woonkeuken. Er staat een losse elektrische sierkachel met ombouw, die met de bewoners mee gaat naar hun nieuwe huis. Zo kun je de woonkamer geheel naar eigen idee indelen als zitkamer van groot formaat.
In 2015 is er een grote uitbouw gerealiseerd, waar de woonkeuken gesitueerd is. Bij het eetgedeelte ligt dezelfde laminaatvloer als in de woonkamer en het kookgedeelte is voorzien van een lichte tegelvloer, beiden met vloerverwarming. De lichtkoepel, schuifpui en andere ramen zorgen voor veel lichtinval. In de keuken staat een blauwe wandopstelling met losse apparatuur, waarvan het grote gasfornuis blijft staan.

Eerste verdieping:
Vanaf de overloop zijn drie slaapkamers en de doucheruimte te bereiken. Op bijna de hele verdieping ligt laminaat en de radiatoren in de slaapkamers zijn voorzien van vernieuwde thermostaatkranen.
Twee slaapkamers zijn qua grootte geschikt voor een tweepersoonsbed en de derde slaapkamer heeft een inbouwkast. Aan de voorzijde is de doucheruimte, met een kiep/kantelraam en ventilatie.
De ruimte is ingedeeld met een douche, wastafelmeubel en een spiegelkast.

Zolder:
Een vaste trap geeft toegang tot de zolder, die een nokhoogte van circa 1.45 meter heeft.
Met het plaatsen van een dakopbouw ontstaat er een volwaardige tweede verdieping met een extra (slaap)kamer.

Exterieur:
De voortuin met grote, lichte tegels en twee plantvakken is recent opnieuw aangelegd. Dit geeft deze verrassend ruime woning een mooie uitstraling.
Vanuit de woonkeuken is de 17 meter diepe achtertuin op het oosten te bereiken. Het overdekte terras is een fijne plek om buiten te zitten en de rest van de tuin is ingericht met groen en twee bergingen.
In de hoek van de tuin is een poort naar de steeg.

Bijzonderheden:
- Grote uitbouw aan de achterzijde (2015/2016)
- Dakisolatie (originele woonhuis en uitbouw)
- Kunststof kozijnen met isolerende beglazing
- Verwarming en warm water via een HR-ketel (Nefit Smartline, circa 2000)
- Vloerverwarming in de keuken
- Diepe achtertuin met achterom en twee bergingen
- Energielabel C
Lees de volledige omschrijving

€ 425.000 kosten koper
Beschikbaar
Aanvaarding